НА РАБОТНАТА МАСА
Петима български писатели седнаха и написаха пет пиеси, доста по-добри от тези на Бърнард Шоу.
Те даже много не се стараеха, защото са много добри български писатели и познават българската действителност доста по-добре от някакви Бърнард Шоу и Джон Малкович.
Петимата писатели написаха пиеси на бързо избрани теми: (1) за Сливница, (2) за Ковид пандемията, (3) за Втората световна война, (4) за джендъризацията на Античността и (5) пиеса за значението на България като такава.
Петимата български писатели, чиито имена не знаем от невежество и апатия, написаха пиесите, за да засрамят Джон Малкович, който злоупотребява с гостоприемството ни и възнамерява да постави в Народния театър пиеса на Бърнард Шоу (Шо), която пиеса представлява гавра с българските национални идеали и сливници.
Петте пиеси, по-добри от всичко писано от Бърнард Шоу, са написани, но няма да се играят нито у нас, нито в чужбина.
Пиесите на българските писатели, които са по-добри от Бърнард Шоу, няма да се играят по в българските театри, защото нашите културни институции са просмукани от корупция и чуждопоклонство плюс купуване на гласове, а в чужбина не разбират духовната същност на България.
Петимата анонимни български писатели написаха своите пиеси, единствено за да засрамят Джон Малкович и да го накарат да се замисли, и повече да не се гаври с България посредством непълноценни пиеси, освиркани от българите в цяла цивилизована Европа.
Малкович прочел българските пиеси, които действително били много по-силни и убедителни от всякакви бърнард-шоумени, но нямало как да се играят.
Малкович разбрал, че българската действителност и българската литература всъщност са много по-дълбоки и героични, отколкото си е мислил, затова преценил, че е срамота да се играе каквото и да било от рецептурника на Бърнард Шоу.
***
Така Джон Малкович преосмисли отношението си към драматургията на българска тематика и почна да поставя само ласкателни за Библиотекарския институт пиеси. Малкович се записа и студент в Библиотекарския, но това е тайна, не я казвайте на никого.